Шлях замовлення

Надаєте перевагу якісному шкіряному чоловічому жіночому взуттю, сумкам та аксесуарам бренду DeMark?

Тоді хутчіш замовляйте та отримайте Ваш товар у найкоротший термін!

На офіційному сайті компанії demark.ua Ви можете першими дізнатись про новинки сезону, актуальні колекції бренду, поточні знижки та здійснити замовлення обраного товару.

Як замовити товар?

  • Оберіть товар чи товари, що вам до вподоби.
  • Виберіть свій розмір. Детальніше про те, як правильно обрати розмір взуття читайте на сторінці Як обрати необхідний розмір взуття?
  • Додайте товар у корзину та приступайте до оформлення замовлення.
  • При замовленні 2-ох і більше товарів – кожна одиниця товару буде доставлятися окремими посилками. Це дає можливість вибрати і сплатити лише ті товари, які Вам підходять.
  • Ви можете відмовитися від замовлення після його огляду у відділенні з будь-яких причин лише повідомивши про це оператора.
УВАГА!

Ваше замовлення деактивується у разі не підтвердження його протягом 24 год

Під підтвердженням розуміється оплата і/або дзвінок менеджеру.

Як ми доставляємо Вам товар?

  1. Доставляємо за допомогою компанії-перевізника Нова Пошта.
    Термін доставки від 1 до 5 робочих днів після підтвердження замовлення.
    1. БЕЗКОШТОВНО при попередній оплаті повної вартості товару. Не діє на товар/-и на знижці.
    2. товари, які підлягають акційній пропозиції відправлення здійснюється згідно тарифів компанії Нова Пошта
  2. Ви можете НЕ СПЛАЧУВАТИ ВАРТІСТЬ ПЕРЕВЕЗЕННЯ, скориставшись нашими послугами доставки!
    Термін доставки від 1 до 7 робочих днів після підтвердження замовлення

БЕЗКОШТОВНО Самовивіз з фірмових магазинів в м. Тернопіль та Івано-Франківськ

Обирайте зручний для вас спосіб і ми доставимо товар якнайшвидше!

Як оплатити?

Ви можете скористатися будь-яким способом наведеним нижче:

  1. Оплата товару при отриманні – наложений платіж;
  2. Попередня оплата на картку ПриватБанк.

ЯКЩО У ВАС ВИНИКЛИ ЗАПИТАННЯ ВИ ЗАВЖДИ МОЖЕТЕ ЗВ’ЯЗАТИСЯ З НАМИ У БУДЬ-ЯКИЙ ЗРУЧНИЙ ДЛЯ ВАС СПОСІБ:

Інші популярні запитання (FAQ)

Чи можна повернути товар?

ТАК!
Ви можете відмовитися від замовлення після його огляду у відділенні з будь-яких причин лише повідомивши про це оператора.

Як я можу здійснити передплату?

Зателефонуйте нашим операторам

або зв’яжіться з нами допомогою соціальних мереж Viber/Telegram за номером +38 (097) 430 69 05 та отримайте усі необхідні реквізити на оплату

Чи ви надаєте гарантію?

ТАК!
На увесь товар діє гарантія 30 днів з моменту покупки!

Чи можна забронювати товар?

ТАК!
Ви можете здійснити замовлення вказавши в пункті "Адрес доставки, номер відділення", одну з наших торгових точок. Термін бронювання 3 дні.
Ми також опрацюємо вашу заявку, якщо ви зателефонуєте нам та вкажете оператору код моделі (SKU) та торгову точку, де вам найзручніше оглянути продукт.