Умови повернення купленого товару

На усі товари, придбані в інтернет-магазин "DeMark", поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів". 
Товар, куплений в інтернет-магазині DeMark, можна повернути впродовж 14-ти календарних днів з моменту його отримання.


Радимо Вам звернути увагу на вказаний нижче порядок процедури обміну або повернення товару.

1. Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару в двох випадках

  • Товар несправний, має істотні недоліки, які роблять неможливим його використання ( вина компании- виробника або компанії - постачальника);
  • Товар належної якості, проте з якихось причин не підійшов покупцеві (за формою, розміром), при цьому він не був у використанні, збережена цілісність упаковки.

2. Умови обміну і повернення товару належної якості

  • Наявність товарного чека;
  • Якщо з дня отримання товару пройшло не більше 14 днів;
  • Наявність оригінальної, неушкодженої упаковки з неушкодженим штрих кодом;
  • Повертаний вами товар в тому вигляді, якому він був вами отриманий (має ярлики, бірки, наклейки або маркування, пакувальні матеріали, набійки, внутрішні наповнювачі і тд., не має слідів використання, носіння і так далі)
  • Заповнена "Заява про повернення або обмін товару" з вашим підписом і датою (помістити її в коробку з товаром що підлягає обміну/поверненню)
    УВАГА!!! Вам слід врахувати, що порушення будь-якого з вищезгаданих пунктів може послужити причиною до відмови щодо повернення або обміну товару!

3. Покупцеві може бути відмовлено в заміні товару на новий у випадку

  • Якщо товар був в експлуатації і має дефекти або знаходиться в неповній комплектації;
  • Змоменту купівлі пройшло більше 14 діб;
  • Якщо колір моделі в реальному житті відрізняється від фотографії, може залежати від характеристик монітора.

4. Права покупця у разі придбання товару неналежної якості

  • Може вимагати зменшення ціни товару;
  • Має право на безкоштовне усунення недоліків товару у відповідні терміни;
  • Якщо покупець отримав не ту модель, розмір або колір товару з вини продавця, тоді повернення товару відбувається за рахунок останнього. В іншому випадку усі витрати несе покупець.

5. Дії покупця для повернення засобів

Для повернення грошових коштів, які були витрачені на придбання товару, покупцеві слід вказати спосіб повернення грошових коштів:

  • На особистий рахунок у нашому магазині для нових покупок;
  • Поштовим переказом через ваше відділення Укрпочшти;
  • На банківську карту, з якою була здійснена оплата.

Ми повертаємо гроші впродовж 10-ти днів з моменту отримання товару і реєстрації заповненої заяви на повернення.

6. Спосіб повернення товару

  • Відправити кур'єрською службою "НоваяПочта";
  • Відправити через відділення "Укрпошти"
  • Доставити товар самостійно

Перед відправкою посилки слід уточнити реквізити для відправки у менеджера нашого магазину.


Важливо!

• При відправленні посилки через відділення "Укрпошти" або кур'єрською службою, фактичною датою повернення товару вважається дата, вказана на посилці.
• Оплата за зворотню пересилку товару здійснюється покупцем (крім випадків, коли повертаєте товар по причині невідповідності замовленню, виявлення браку або забруднень). Ми не зможемо прийняти вашу посилку, якщо вона буде відправлена "післяплатою" або з "пересилкою за рахунок одержувача". Такі посилки повертаються відправнику.

Після відправки треба повідомити нашого менеджера про виконану процедуру, надати номер товаротранспортної накладної відправленої посилки. 
Якщо покупець не повідомив про відправку посилки або оформив її відправку не коректно, внаслідок чого посилка пролежить в поштовому відділенні так довго, що за її зберігання буде стягнута комісія, ці витрати несе покупець!