Шлях замовлення
Надаєте перевагу якісному шкіряному чоловічому жіночому взуттю, сумкам та аксесуарам бренду DeMark?
Тоді хутчіш замовляйте та отримайте Ваш товар у найкоротший термін!
На офіційному сайті компанії demark.ua Ви можете першими дізнатись про новинки сезону, актуальні колекції бренду, поточні знижки та здійснити замовлення обраного товару.
Як замовити товар?
- Оберіть товар чи товари, що вам до вподоби.
- Виберіть свій розмір. Детальніше про те, як правильно обрати розмір взуття читайте на сторінці Як обрати необхідний розмір взуття?
- Додайте товар у корзину та приступайте до оформлення замовлення.
- При замовленні 2-ох і більше товарів – кожна одиниця товару буде доставлятися окремими посилками. Це дає можливість вибрати і сплатити лише ті товари, які Вам підходять.
- Ви можете відмовитися від замовлення після його огляду у відділенні з будь-яких причин лише повідомивши про це оператора.
Ваше замовлення деактивується у разі не підтвердження його протягом 24 год
Під підтвердженням розуміється оплата і/або дзвінок менеджеру.
Як ми доставляємо Вам товар?
-
Доставляємо за допомогою компанії-перевізника Нова Пошта.
Термін доставки від 1 до 5 робочих днів після підтвердження замовлення.- БЕЗКОШТОВНО при попередній оплаті повної вартості товару. Не діє на товар/-и на знижці.
- товари, які підлягають акційній пропозиції відправлення здійснюється згідно тарифів компанії Нова Пошта
- Ви можете НЕ СПЛАЧУВАТИ ВАРТІСТЬ ПЕРЕВЕЗЕННЯ, скориставшись нашими послугами доставки!
Термін доставки від 1 до 7 робочих днів після підтвердження замовлення
БЕЗКОШТОВНО Самовивіз з фірмових магазинів в м. Тернопіль та Івано-Франківськ
Обирайте зручний для вас спосіб і ми доставимо товар якнайшвидше!
Як оплатити?
Ви можете скористатися будь-яким способом наведеним нижче:
- Оплата товару при отриманні – наложений платіж;
- Попередня оплата на картку ПриватБанк.
ЯКЩО У ВАС ВИНИКЛИ ЗАПИТАННЯ ВИ ЗАВЖДИ МОЖЕТЕ ЗВ’ЯЗАТИСЯ З НАМИ У БУДЬ-ЯКИЙ ЗРУЧНИЙ ДЛЯ ВАС СПОСІБ:
- demarkshoes@gmail.com
- +38 (050) 021 92 97
- +38 (097) 430 69 05
Інші популярні запитання (FAQ)
Чи можна повернути товар?
ТАК!
Ви можете відмовитися від замовлення після його огляду у відділенні з будь-яких причин лише повідомивши про це оператора.
Як я можу здійснити передплату?
Зателефонуйте нашим операторам
або зв’яжіться з нами допомогою соціальних мереж Viber/Telegram за номером +38 (097) 430 69 05 та отримайте усі необхідні реквізити на оплату
Чи ви надаєте гарантію?
ТАК!
На увесь товар діє гарантія 30 днів з моменту покупки!
Чи можна забронювати товар?
ТАК!
Ви можете здійснити замовлення вказавши в пункті "Адрес доставки, номер відділення", одну з наших торгових точок. Термін бронювання 3 дні.
Ми також опрацюємо вашу заявку, якщо ви зателефонуєте нам та вкажете оператору код моделі (SKU) та торгову точку, де вам найзручніше оглянути продукт.