Як повернути товар?
Ми хочемо зробити online-шопінг для Вас максимально простим і приємним! Іноді товар може не підійти або не сподобатися, тому Ви завжди можете повернути його двома способами:
- Ви можете повернути товар не виходячи з відділення Нової Пошти
- Ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання та оплати
Оплата товару відбувається лише після огляду товару. Огляд товару включає можливість примірки.
Якщо товар не підійшов – повідомте оператора відділення і замовлення повернеться назад
Необхідні документи:
- Повністю заповнену українською мовою «Заяву на повернення товару»
- Чек та гарантійний талон (ці документи ви отримуєте разом із замовленням, він вкладається в упаковку товару)
Дбайливо упакуйте товар В ОРИГІНАЛЬНУ УПАКОВКУ в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті).
Якщо Ви купували товар в інтернет магазині, то зверніться до найближчого відділення "Нова Пошта" та відправте товар.
Якщо Ви купували товар у фірмових магазинах DeMark, то поверніть товар разом із необхідними документами (окрім “Заява на повернення товару”) у магазин у якому було здійснено покупку.
Повернення коштів відбувається впродовж 14 банківських днів.
Обмін товару можливий, якщо товар не використовувався та якщо збережено його товарний вигляд.
Процедура повернення відбувається згідно Закону України “Про захист прав споживачів”
Бажаємо Вам тільки вдалих покупок!
Якщо у Вас виникли запитання чи пропозиції, Ви можете зв’язатися з нами у будь-який зручний для Вас спосіб:
Telephone: +38 (097) 430 69 05 / +38 (050) 021 92 27 (9:00 - 20:00)