Історія бренду “DeMark”

Історія бренду бере свій початок з далекого 1999 року. Вже тоді зародилася ідея створити бренд не просто якісного але й ультрамодного взуття. Зануртеся в історію DeMark і ви зрозумієте, що кожна деталь має свій сенс.

 

Унікальні колекції. Секрет успіху

 

Лінійни ряд DeMark включає в себе різноманітні моделі як з країн заходу, так і сходу. Країни з якими ми співпрацюємо у сфері моди є:

Польща - Іспанія - Італія - Бразилія - Португалія - Тайвань - Україна

Ми не зупиняємося!

Після кількох років старанної роботи нашу колекцію взуття доповнили сумки, а згодом інші аксесуари. Над розробкою і підбором взуття, сумок та аксесуарів працює цілий відділ менеджерів-дизайнерів.

Формування колекції відбувається протягом 4-5 тижнів. Далі взуття проходить перевірку та потрапляє на вітрини магазинів.

Проте, найцікавішим але не менш важливим є завершальний етап. На що людина перше звертає увагу, заходячи в магазин?,- звичайно на вітрину та її оформлення. Тому, команда кваліфікованих продавців-консультантів турбуються над викладенням товару, щоб забезпечити максимальну зручність нашим клієнтам і залишити приємні спомини щоб повернутися знову.

 

Шкіра, як основа бізнесу

 

Наша продукція виготовляється на сучасних підприємствах Європи, Азії та Пд. Америки. Незважаючи на широке коло партнерів, наші технологи відвідують підприємства-партнери для контролю за якістю.

Головною умовою співпраці для нас є обов’язковість виготовлення взуття з використанням дорогої м’ягкої еластичної шкіри та якісних компонентів.

Це надає взуттю не тільки першокласний вигляд, який привертає увагу, але й практичність та довговічність.

Якість - це показник, який повинен стосуватися будь-якої продукції. Це не мета, а - обов’язок виробника перед покупцем!

Якість - це обов’язок кожного!

 

Філософія бренду

 

Дивлячись на стиль людини можна сказати багато про неї. Взуття, як і сумки та аксесуари є частинами Вашого неповторного вигляду. Правильно підібрані такі деталі зуміють підкреслити вашу індивідуальність.

Знаєте, що об’єднує всіх нас? - мета слідувати трендам. Ми хочемо бачити наших покупців стильними та сучасними.

Краще виглядати супер ніж прото гарно!

Ви неперевершені —Як ми і обіцяли