Як повернути товар?
Ми хочемо зробити online-шопінг для Вас максимально простим і приємним! Іноді товар може не підійти або не сподобатися, тому Ви завжди можете повернути його двома способами:
- Ви можете повернути товар не виходячи з відділення Нової Пошти
- Ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання та оплати
Оплата товару відбувається лише після огляду товару. Огляд товару включає можливість примірки.
Якщо товар не підійшов – повідомте оператора відділення і замовлення повернеться назад
Необхідні документи:
- Повністю заповнену українською мовою «Заяву на повернення товару»
- Чек та гарантійний талон (ці документи ви отримуєте разом із замовленням, він вкладається в упаковку товару)
Дбайливо упакуйте товар В ОРИГІНАЛЬНУ УПАКОВКУ в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті).
Якщо Ви купували товар в інтернет магазині, то зверніться до найближчого відділення "Нова Пошта" та відправте товар.
Якщо Ви купували товар у фірмових магазинах DeMark, то поверніть товар разом із необхідними документами (окрім “Заява на повернення товару”) у магазин у якому було здійснено покупку.
Повернення коштів відбувається впродовж 14 банківських днів.
Процедура повернення відбувається згідно Закону України “Про захист прав споживачів”
Бажаємо Вам тільки вдалих покупок!
Якщо у Вас виникли запитання чи пропозиції, Ви можете зв’язатися з нами у будь-який зручний для Вас спосіб:
Telephone: +38 (097) 430 69 05 / +38 (050) 021 92 27 (9:00 - 20:00)