Як повернути товар?

Компанія DeMark максимально піклується про Ваш комфорт! Тому ми намагаємося створити відмінний сервіс для того, щоб шопінг приносив задоволення!

Процедура повернення здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".

Якщо замовлення не підійшло Вам, Ви можете відмовитися від нього через будь-яку причину і повернути товар належної якості (взуття не ношене, має товарний вигляд, цілісна упаковка та гарантійний талон) протягом 14 календарних днів з моменту оплати, не враховуючи дня покупки.

Повернення через відділення компанії «Нова пошта»

Ви можете одразу повернути взуття, не покидаючи відділення Нової Пошти, просто повідомивши про це оператора.

Про повернення повідомте будь ласка менеджера DeMark за телефоном: +38 (097) 430 69 05; +38 (050) 021 92 27.

Повернення коштів здійснюється на банківську картку протягом 3 робочих днів після отримання товару, який Ви повертаєте.